کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار | شهید حسین اسفندیاری

  • کد خبر: ۷۳۸۶۶
  • ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار | شهید حسین اسفندیاری
میدان ورزش میدان تربیت است؛ حسین اسفندیاری هم ورزشکار بود و هم ایثارگر.

به گزارش شهرآرانیوز، راست گفته‌اند که میدان ورزش میدان تربیت است؛ حسین هم ورزشکار بود و هم ایثارگر. این را همه کسانی که در تیم فوتبال با او بازی کردند، می‌دانستند. حسین از دوستداران ورزش بود و در ۲ رشته والیبال و فوتبال فعالیت می‌کرد و در دوران ورزشی‌اش با تلاش مداوم و ایمان قلبی توانست عضویت تیم‌های استقلال و شاهین را به‌دست بیاورد و برای دریافت مدال همراه این تیم‌ها بر سکوی مسابقات بایستد.

 

حسین اسفندیاری در ۴ فروردین ۱۳۳۹ در خانواده‌ای متدین چشم به جهان گشود. دوره ابتدایی را تمام نکرده بود که تحصیل را رها کرد و در کنار پدر به قالی‌بافی مشغول شد، اما مدتی دوباره به مدرسه برگشت و پنجم ابتدایی را به‌صورت شبانه به پایان رساند. او که در دوران انقلاب به صفوف مردم پیوست و در راهپیمایی‌ها حاضر می‌شد، پس از پیروزی انقلاب و با تشکیل بسیج، عضویت در بسیج را پذیرفت. حاصل ازدواجش نیز ۲ فرزند بود. شهید اسفندیاری ۲ بار از طریق بسیج به جبهه‌های نبرد شتافت؛ بار اول ۳ ماه در جبهه بود و برای بار دوم در سال ۶۵ به گردان کوثر پیوست تا اینکه در ۲۲ دی همان سال در شب دوم عملیات کربلای ۵ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. حسین جوانی صادق، متدین و بااخلاق بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->